Silverbird Posted May 17, 2008 Posted May 17, 2008 Hej! En bekant har köpt en ACER-dator. På denna dator finns en installationsfil för Incredimail. Varje gång datorn startas kommer en ruta upp där man kan installera Incredimail. Min bekant ville ha min hjälp att få bort installationsfilen. Jag hittar den inte! Den finns här: C:UsersClaraAppDataLocalTempLowIminsta Clara = Datorns namn. OS = Vista Premium Jag kommer till C:AnvändareClara. Sedan är det stopp! Hur kommer jag vidare? Blir inte lättare av att sökvägen är på engelska Om jag får bort installationsfilen borde även "installationsrutan", som kommer upp varje gång datorn startas, försvinna. Mycket irreterande. Quote
e-son Posted May 17, 2008 Posted May 17, 2008 Det här programmet skall kunna ta bort massa förinstallerat skräp. Vet inte om det klarar just ditt problem, men det kostar ju inget att försöka! http://www.yorkspace.com/pc-de-crapifier/ Quote
Silverbird Posted May 17, 2008 Author Posted May 17, 2008 Hej och tack e-son! Skall testa "ditt" program. Få se om det kan hitta eländet. Förinstallerat skräp är just vad det är!! Om dom åtminstone kunde lagt filen i mappen "hämtade filer". Då hade det varit enkelt. Nu "göms" det undan. Skulle man inte kunna använda funktionen "sök"?. Har sökt på "iminsta" utan resultat.Kanske man skall söka på något annat? Quote
Recommended Posts