nillan Posted May 20, 2008 Share Posted May 20, 2008 När jag startar datorn så kommer detta program upp. Se Bild Jag vill inte det, vad gör jag? Hoppas på svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted May 20, 2008 Share Posted May 20, 2008 Har du provat att avinstallera det? Vill du ha det kvar, så kan du ta bort det från autostart! Start / Kör.... skriv "msconfig" och tryck OK. Under fliken "Autostart" kan du bocka ur dom program som du inte vill skall starta med Windows! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted May 20, 2008 Share Posted May 20, 2008 Det är sannolikt processen apdproxy.exe som öppnar fönstret. Photoshop Album och Photoshop Elements låter den starta med systemet för att den skall upptäcka om en kamera eller annan enhet som kan innehålla foton ansluts till datorn. Normalt skall dock inte fönstret öppnas vid uppstart. Processen visar sig i form av en kameraikon i aktivitetsfältet. Har du någon USB-enhet ansluten vid uppstart? Det går bra att hindra processen från att starta med systemet (antingen som e-son beskrev, eller med CCleaner), men då får du troligen starta Photoshop Album manuellt för att föra över bilder från kamera eller annan enhet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted May 20, 2008 Author Share Posted May 20, 2008 Tack så mycket för ditt svar. Vill ha den kvar och nu är det åtgärdat att den inte startar upp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts