kozelek Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 Hej! För några veckor sedan gav jag min äldre multiskrivare Lexmark P3150 till min bror. Han använder sig av Vista. problemet är dock det att det inte finns några drivrutiner till skrivaren från Lexmark som funkar till Vista. Detta är bekräftat av deras kundsupport. Vista hittar inte skrivaren. Finns det något att göra eller är det bara kassera min fina gåva? Kan tillägga att min bror vill köra på Vista och inte byta till Xp. Quote
e-son Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 Jag vet ine hur gammal skrivaren är, men nyaste drivrutinen är från DEC 2003, så den är minst 5 år gammal! Om det inte finns fungerande drivare integrerat i Vista, så kan du nog lugnt räkna med att det är XP som gäller för den skrivaren. Några nya drivers för Vista lär aldrig tas fram! :- Quote
waxinator Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 Har brorssan ingen bytesrätt till den fina skrivaren? ...till exempel mot din nuvarande skrivare . Har du fler bröder? Jag har själv en massa överblivet skräp som jag vill bli av med. ;D Quote
Recommended Posts