Jump to content

Recommended Posts

Posted

Om jag har flera flikar öppna i Firefox och ska logga in på min e-post, ni vet @hotmail.com via hotmail.com.

När jag skriver @ och det kvittar vilken sida jag är inne på, då bytar Firefox från den fliken jag har till flik nummer två. Jättejobbigt.  ???

Går det att ta bort?

Posted
Tack, men hur sparar jag skärmdumpen på datorn?

Du trycker på PrintScrn för helskärm eller Ctrl+PrintScrn för aktivt fönster, sen öppnar du t.ex Paint och väljer Klistra in i Redigera-menyn! Sen kan du behandla bilden med det som finns att tillgå i Paint, om du behöver det.... avsluta med att Spara som... i lämpligt format! Förslagsvis .jpg!

Posted

Jag har nu testat på en 2.0.0.14 i XP och kan inte framtvinga tab-växling med @-kombinationen.

Prova att Inaktivera följande Tillägg (alternativt allesammans för att försöka utesluta dem):

1. About Menu

2. Toolbar Buttons

De flesta av de andra har jag kört förut utan problem...

Posted
Jag har nu testat på en 2.0.0.14 i XP och kan inte framtvinga tab-växling med @-kombinationen.

Prova att Inaktivera följande Tillägg (alternativt allesammans för att försöka utesluta dem):

1. About Menu

2. Toolbar Buttons

De flesta av de andra har jag kört förut utan problem...

Det visade sig att det var IETab som var boven i del hela.  ;D

Det visade sig när jag inaktiverade tilläggen en och en. Det är visst en bugg(?) som sker när jag skriver @ i det kompatibilitetsläge som jag har aktiverat, när jag loggar in på min hotmail.