Lgg Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 Har fått problem med filkopiering mellan diskar, troligtvis efter installation av Sp3. Får blåskärm med meddelande: STOP: 0x000007e. Någon som vet något ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lgg Posted June 1, 2008 Author Share Posted June 1, 2008 Verkar inte vara några problem med kopiering mellan kataloger på samma disk eller kopiering till nätverksenheter utan bara mellan diskar i samma system. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 Har disk-kopplingen något med USB att göra ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lgg Posted June 1, 2008 Author Share Posted June 1, 2008 Nej. Alla diskar är vanliga SATA2 diskar. Dock har jag en AMD-processor och vad jag har förstått har det varit problem med AMD-processorer och HP-dator, men min dator är ingen HP !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FixarFrasse Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Har du provat att göra en systemåterställning? Eventuellt tjoppa in Win Xp skivan och installera SP2 igen och se om det verkligen är SP3 som skapar problemet, vilken det nog är, men ändå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lgg Posted June 26, 2008 Author Share Posted June 26, 2008 Ja nåt lurt är det. Installerade om datorn så nu kör jag åter XP med Sp2. Allt funkar som det ska så nåt lurt är det med Sp3. Får väl skippa Sp3 så länge då såfår vi se. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts