T@wo Posted June 8, 2008 Posted June 8, 2008 Tja, Har tre stycken hårddiskar men kan endast använda två stycken samtidigt. Så jag undrar om jag kan ta bort sladdarna från enda hårddisken som är inkopplad och ha sladdarna till den andra hårddisken? (Tar bort den utan windows på) Jag är ganska säker på att det här inte fungerar men lika bra man frågar. Quote
OlleBull Posted June 8, 2008 Posted June 8, 2008 Är det USB-diskar så funkar det. Du får en varning i loggen, men annars händer inget. Ska man vara helt säker bör datorn vara avstängd eller så använder man säkerbortagningsverktyget, när datorn är på. Gäller det andra diskar, så bör nog även strömmen var borta från väggen. Quote
T@wo Posted June 8, 2008 Author Posted June 8, 2008 OK, jag menar interna hårddiskar... Har kollat runt på internet och fått reda på svaret nu men tack endå. Quote
OlleBull Posted June 8, 2008 Posted June 8, 2008 Har du ojordat, kan du ha 220 volt i chassiet, när du tar i något som jordar samtidgt. Elementära saker, som varje användare av datorer naturligtvis känner till ;D Quote
Recommended Posts