Gå till innehåll

Firefox 3 - bokmärkesknappen?


Jack Bauer

Recommended Posts

Jag undrar vart man hittar "bokmärkesknappen" i nya FF3? Jag menar den som är som en gul stjärna i IE7?

Som det är nu får man ju trycka på bokmärken i menyn, och det är ju dumt... har de tagit bort den i 3:an?

Annars tycker jag 3:an äger grymt jämfört med IE7. Kommer nog köra FF3 tills iaf IE8 kommer om hundra år som vanligt med MS :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Jag undrar vart man hittar "bokmärkesknappen" i nya FF3? Jag menar den som är som en gul stjärna i IE7?

Som det är nu får man ju trycka på bokmärken i menyn, och det är ju dumt... har de tagit bort den i 3:an?

Annars tycker jag 3:an äger grymt jämfört med IE7. Kommer nog köra FF3 tills iaf IE8 kommer om hundra år som vanligt med MS :o

Du får ett tips av mig eftersom du fick svar av JoWa

Lär dig använda Speed Dial så kan du glömma den där tråkiga menyn sen. ;)

Till skillnad från Opera så kan du ha hur många "dials" som helst med Speed Dial. Du behöver aldrig bry dig om någon bokmärkesmeny sen. (utom när du lägger till ett bokmärke i speed dial). :)

Faktum är att du kan glömma musen också när du väl behärskar Speed Dial. Bekvämare sätt att surfa, finns inte.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4810

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...