Jack Bauer Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 När man t ex skall dra ut ett USB-minne med hjälp av säker borttagning, så går det inte. Det kommer bara upp att det inte går just nu, och att man skall prova senare. Hur löser man detta? Finns det någon inställning i XP? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lbl Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 Inget att bry sig om! Fick just samma meddelande när jag (BARA idag...) tänkte vara snäll när jag stängde en av mina extra USB-drivar, och jag provade flera ggr med halvtimmar mellan, men samma sak... Och gäller det bara ett vanligt USB 'fick'-minne, så är det ju totalt ofarligt - och det vanliga sättet! - att bara dra ur det direkt, utan nåt annat trams innan. Så ryck ur du bara! /LbL! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 Håller med lbl ! Se bara till att du avslutat eventuella kopieringar/skrivningar till USB-minnet så du inte avbryter något. Skulle du avbryta så är inte heller det hela världen... du får väl kopiera över filen på nytt nästa gång. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Bauer Posted August 16, 2008 Author Share Posted August 16, 2008 Ok, bra att veta. Tack för tipsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts