DAson Posted August 11, 2008 Share Posted August 11, 2008 Har en fråga angående om Live Update och om det finns även till Vista? Laddade ned en förut och det stod att det var även till Bista men se där var det inte till det OS jag har nu. Yacksam för den som vet lite mer än vad jag göt i denna froga. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted August 11, 2008 Share Posted August 11, 2008 Menar du MSN - Messenger Live Update ? Är inte detta en gamma variant som ersatts av version 8.5 ? eller vad använder du det till ? Oups... kunskapsluckan avslöjad av JoWa :-[ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted August 11, 2008 Share Posted August 11, 2008 Menar du MSN - Messenger Live Update ?Är inte detta en gamma variant som ersatts av version 8.5 ? eller vad använder du det till ? Nä, det står nog rätt i ämnesfältet, MSI Live Update. Jag använder uppdateringstjänsten, men den tycks inte vara Vista-kompatibel. http://global.msi.com.tw/index.php?func=ht...name=liveupdate (OBS: Det kommer upp en säkerhetsvarning, åtminstone i IE!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts