Thingleaf Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 Jag blir tokig på allt klickande i Comodo. Allt ska godkännas! Borde inte program som Winamp och Itunes mfl. vara relativt kända och säkra program och som Comodo bord känna igen? Vad kan jag göra för att avhjälpa detta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 Comodo Firewall då antar jag?. Måste säga att det är "bra" att den higger på allt, det är ju det som "gör" säkerheten!. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebom Posted October 26, 2008 Share Posted October 26, 2008 Brandvägg ska vara så tycker jag Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted October 26, 2008 Share Posted October 26, 2008 Antalet godkännanden som måste göras har minskat i den senaste versionen av brandväggen, som ingår i Comodo Internet Security. Det finns en tråd om just detta på Comodos forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts