Jump to content

[LÖST] Söker ett speciellt program

Guest Naturguiden

Recommended Posts

Guest Naturguiden

Tack för det det var det jag letade efter

Tråden löst

och jag fick bekräftat på att det var någon som snattade på vårat internet fast det är lösenords skyddat

Guest Naturguiden

och jag fick bekräftat på att det var någon som snattade på vårat internet fast det är lösenords skyddat

:o Någon som har fått tag i lösenordet, eller?  ???

Inte vet jag men : Kreatel Communications AB är inne på mitt nätverk och det ligger i Linköping och jag bor i Kil så jag vette gudarna.

Se bild.

Hör du Naturguiden.

Är det inte som så att Tv ligger i ditt bredband? Jag har själv Kreatel Tv mottagare i mitt bredband (fiber) Kreatel köptes för några år sen av Motorola och då försvann Kreatels hemsida så vilka uppdateringar som kommer till tv boxen har man ingen aning om! EPG osv på fjärr kontrollen till dosan finns en knapp www men då brukar boxen låsa sig. Så om du har tv i bredbandet så är det nog därför som kreatel är inne och tjuvar på ditt nät:

Guest Naturguiden
Hör du Naturguiden.

Är det inte som så att Tv ligger i ditt bredband? Jag har själv Kreatel Tv mottagare i mitt bredband (fiber) Kreatel köptes för några år sen av Motorola och då försvann Kreatels hemsida så vilka uppdateringar som kommer till tv boxen har man ingen aning om! EPG osv på fjärr kontrollen till dosan finns en knapp www men då brukar boxen låsa sig. Så om du har tv i bredbandet så är det nog därför som kreatel är inne och tjuvar på ditt nät:

Bra att någon har huvet på skaft... Det visste jag inte om det är därför den tjuvdrar alltså...

Jo jag har allt på BBB

Tack för svaret