DAson Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 Har en irriterande ikon nere vid klockan och det är ikonen till en flyttbar enhet tror min dator men se det är det inte för det är en Sata 2 disk. Mitt moderkort har bara stöd för Sata och inte Sata 2. Men det fungerar bra ändå. När jag hade Vista på prov ett tag så var ikonen "Säker borttagning av maskinvara" borta inte synlig alltså. Men i XP så visas den igen. Vad ska göra för att bli kvitt denna ikon. En kompis till mig köpte en Sata 2 disk men den försvann av sig självt. Men min gör det inte. Har Sata 2 disken för övrig lagring. Allting funkar bra Har 3 hårddiskar varav 2 IDE och 1 Sata. Något bra förslag till detta! //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 Om du vill bli av med denna så högerklickar du jämte ikonen och väljer Anpassa meddelanden och markerar Säker borttagning av maskinvara. I den intilliggande menyn väljer du Alltid dold. Avsluta genom att klicka på Ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts