Samuel_1975 Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 Videolan 0.9.3 är inte mer beta och kommer att komma ut snart om man vill ladda ner och är redan färdig o den finns den på http://nightlies.videolan.org/build/win32/...0.9.3-win32.exe Quote
plun Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 Rekommenderar inte 0.9.3 för den har buggar i web strömmar. Det blir frysningar lite då och då. Frågan uppe i VLCs dev mailing lista Quote
Guest al6 Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 1.0 lär väl komma snart? Då är nog spelaren riktigt vass Quote
Samuel_1975 Posted September 26, 2008 Author Posted September 26, 2008 Rekommenderar inte 0.9.3 för den har buggar i web strömmar.Det blir frysningar lite då och då. Frågan uppe i VLCs dev mailing lista Ja har har inga problem med web strömmar på internet men det kan bero på vilken länk men är på tror ja och vilken och här finns det inga frysningar på min dator men det kan bero på om man har långsammare dator kan de upp stå frysningar och har ja set på en annan dator som en annan har, fast det är upp till vem som vill ladda hem 0.9.3 vlc förlåt att ja satt ut länken ville bara vara hjälpsam 1.0 lär väl komma snart? Då är nog spelaren riktigt vass ja har hoppas på det med men har problem att köra 1.0 för finns en del buggar där Quote
plun Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 Ja har har inga problem med web strömmar på internet men det kan bero på vilken länk men är på tror ja och vilken och här finns det inga frysningar på min dator men det kan bero på om man har långsammare dator kan de upp stå frysningar och har ja set på en annan dator som en annan har,fast det är upp till vem som vill ladda hem 0.9.3 vlc förlåt att ja satt ut länken ville bara vara hjälpsam Jo jag har testat och just nu kör jag ver 0.9.2.1 (utan frysningar) Kör man vlc pluginet i FF3 och kollar på tex TV4/Nyhetskanalen så frös det. I övrigt är ju spelaren rent lysande. ;D...720p ua men jag har ingen 1080p för att testa. ffmpeg avkodningen är kraftigt förbättrad. Utan att kolla så verkar det ha varit Vistabuggar man ville fixa med 0.9.3 och det är ju bara att testa. Sen visst kan man länka och "nördarna" hanterar ju det här utan problem....utmaningen är de som knappt hittar Lägg Till/Ta bort program... Quote
e-son Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 ....utmaningen är de som knappt hittar Lägg Till/Ta bort program... Dom är i majoritet.... bara som en upplysning! Quote
JoWa Posted October 8, 2008 Posted October 8, 2008 VLC media player 0.9.4 http://www.videolan.org/ We present you with VLC media player 0.9.4, the latest increment of our 0.9 series. This release brings Windows users all the 0.9.3 enhancements and fixes (please see our call for Windows developers below) as well as fixing a few more bugs for the other platforms. Quote
Recommended Posts