stefan683 Posted October 6, 2008 Posted October 6, 2008 När jag ska kopiera till Kingston 4GB pinnen säger datorn att jag skall stoppa in en disk i diskettenheten? När jag öppnar C:E säger den att jag skall formatera vilket inte går. När jag kollar på C.E egenskaper säger den att det finns 0GB utrymme på pinnen fast jag vet att den är tom. Har funkat klockrent förut. MVH Stefan Quote
lbl Posted October 7, 2008 Posted October 7, 2008 Vad är " C:E " ?? Du får nog utveckla detta en aaaaaaaning, om du ska förvänta dig några svar ... Quote
stefan683 Posted October 9, 2008 Author Posted October 9, 2008 Förlåt att jag var otydlig jag menar förstås Enhet (E) i den här datorn. Kommer inte upp ngn dialogruta heller när jag stoppar in pinnen,bara ljudet att nu maskinvara är ansluten Quote
OlleBull Posted October 9, 2008 Posted October 9, 2008 stefan683! Men om du ser den i Utforskaren och drar filerna till den, funkar inte det. Jag använder Kingstons pinnar på alla mina datorer och dom är ju också dom bästa, vad gäller statiskt. Och det ska väl funka, även att någon dialogruta inte kommer upp. Quote
stefan683 Posted October 9, 2008 Author Posted October 9, 2008 Hej igen! Den blinkar grönt när jag ansluter men funkar inte. Kanske kaputtsky? Quote
Recommended Posts