nillan Posted October 12, 2008 Posted October 12, 2008 Lite tipps o råd, här ovan, fann jag denna brandvägg. Jag får bara upp sidor på Engelska ej Svenska. Vad gör jag för fel? Hoppas på svar /Gunilla
e-son Posted October 12, 2008 Posted October 12, 2008 jag tror inte att Comodo Firewall Pro 3.0 finns på svenska ännu. Det är nog den äldre version Comodo Firewall Pro 2.4 som avses.... finns på nedanstående direktlänk! http://download.comodo.com/cpf/download/se..._2.4.16.174.exe
JoWa Posted October 12, 2008 Posted October 12, 2008 Och inom kort släpps den senaste versionen, som ingår i Comodo Internet Security. Den finns nu som RC1, men skall komma i en stabil version om ett par veckor (preliminärt). Nedladdningslänkar finns i denna tråd. Finns även på Softpedia. Endast på engelska, än så länge.
nillan Posted October 12, 2008 Author Posted October 12, 2008 Det står (Svensk) det var därför jag undrade. Tack till Er båda.
Guest Malou Posted October 12, 2008 Posted October 12, 2008 Hej nillan Lite tipps o råd, här ovan, fann jag denna brandvägg.Jag får bara upp sidor på Engelska ej Svenska. Det står (Svensk) det var därför jag undrade. Utgår ifrån att det är tråden/trådarna Lite Tips & Råd för en säkrare dator du har varit inne i och tittat. Jag har varit väldigt slarvig med att uppdatera sidan/sidorna ;( Detta är nu åtgärdat på samtliga sidor jag har lagt upp här i säkerhetsdelen som namnger Comodo brandvägg. MVH/Malou
Recommended Posts