Gå till innehåll

[LÖST] Nvidia GeForce 6600 - Nvidia Video Software Update


Recommended Posts

En, absolut sista fråga i detta ämne.

Närjag hämtat hem senaste drivrutinerna 178,13, så kommer det som en tillvalsuppdatering följande.

Den heter: Nvidia - Video -  Nvida Ge Force 6600.

När man tittar på info ang denna står det följande bla, hämtningsstorlek 0 kb.

Nvidia Video Software Update.

Behöver man denna.

Innan jag hade hämtat hem nyaste drivrutinerna kom denna också, och då la jag in den, men som sagt efter det att dom nya instalerats kom den en gång till.

Hoppas att ni förstår vad jag menar.

Behöver man denna ??

Ha en bra kväll

Lasse B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En, absolut sista fråga i detta ämne.

Närjag hämtat hem senaste drivrutinerna 178,13, så kommer det som en tillvalsuppdatering följande.

Den heter: Nvidia - Video -  Nvida Ge Force 6600.

När man tittar på info ang denna står det följande bla, hämtningsstorlek 0 kb.

Nvidia Video Software Update.

Behöver man denna.

Innan jag hade hämtat hem nyaste drivrutinerna kom denna också, och då la jag in den, men som sagt efter det att dom nya instalerats kom den en gång till.

Hoppas att ni förstår vad jag menar.

Behöver man denna ??

Ha en bra kväll

Lasse B

Det betyder i praktiken bara att Microsoft inte är riktigt överens med nvidia, om vilken drivare som är den nyaste fungerande. Sen är det upp till dig att avgöra vem som har rätt!    ;)  Bägge fungerar!   ;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag sa, att innan jag instalerade nya drivrutinerna 178,13 hade jag tidigare instalerat Nvida från microsoft, har den nu ersatts av den senaste som jag instalerat från Nvida ??

Är inte så bra på detta så ursäkta mina konstiga frågor. Den som nu kom som tillval döljer jag, är det okej, så man behöver inte avinstalera den tidigare från microsoft.

Lasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag sa, att innan jag instalerade nya drivrutinerna 178,13 hade jag tidigare instalerat Nvida från microsoft, har den nu ersatts av den senaste som jag instalerat från Nvida ??

Är inte så bra på detta så ursäkta mina konstiga frågor. Den som nu kom som tillval döljer jag, är det okej, så man behöver inte avinstalera den tidigare från microsoft.

Lasse

Drivrutiner behöver sällan avinstalleras. Om du har 178,13, installerat nu, så har du senaste. Vill MS byta ut den, så kan du lugnt nonchalera det.... allt detta under förutsättning att allt fungerar förstås! Det är alltså helt okey att dölja en uppdatering som innebär en nedgradering!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver inte avsinstallera någonting, drivrutinerna från nvidia är nyast, den i update är kanske något annat, men du behöver den iaf inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...