ThomasLindgren Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Jag har inaktiverat papperskorgen men likväl så flyttar Vista de raderade filerna till papperskorgen. Hur i hela friden ska jag lyckas få dem raderade direkt utan att tvingas hålla inne shift? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Vet inte riktigt vad du menar med "inaktiverat", men högerklicka på papperskorgen och välj "Egenskaper", samt markera diskarna en efter en och bocka i rätt (se skärmskott)! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasLindgren Posted October 24, 2008 Author Share Posted October 24, 2008 Vet inte riktigt vad du menar med "inaktiverat", men högerklicka på papperskorgen och välj "Egenskaper", samt markera diskarna en efter en och bocka i rätt (se skärmskott)! Ja så har jag gjort, ändå så slänger Vista småfiler i papperskorgen. Stora filer går alltid bort direkt däremot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts