Jump to content

Bugg i tidsangivelsen?

Recommended Posts

Guest Naturguiden
Posted

Skrev ett inlägg nyligen och det fick tiden 11:17 jag skrev den 10:17

Är det något fel eller...

Såg i min profil detta: Aktuell servertid: Oktober 27, 2008, 11:20

Posted

Såg på ett inlägg jag gjorde att tiden på hemsidan fortfarande är inställd på sommartid... kan kanske vara något att pyssla med för någon av våra moderatorer?

Mange

Posted
Såg i min profil detta: Aktuell servertid: Oktober 27, 2008, 11:20

Klicka på Utseende- och layoutinställningar i profilen, och vid Tidsskillnad: (känn av automatiskt).

Min tidsskillnad stod på 0, men ändrades till –1 då jag klickade på (känn av automatiskt). ;)

Posted

Tanken är att vi skall använda noll (0) så att systemet bestämmer tiden på inläggen.

Om du ändrar själv så får du lov att återkomma och uppdatera vid varje tidomställning...

Posted

... ändrat hos mig... anade inte att vi själva skulle ändra tiden. Har man ju aldrig gjort tidigare...

Nåja, jag fick chansen att göra bort mig och skriva en tråd som flera redan gjort tidigare.... :D

Posted
Jag har nu uppdaterat tiden så att den förhoppningsvis stämmer bättre överens med verkligheten :)

Och därmed bör man se till att tidsskillnaden står på 0, vilket den gör om man nu trycker på (känn av automatiskt). ;)