-64 Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Hej. Jag har en äldre bekant, nybliven oerfaren datoranvändare, som har Windows Vista och Officepaketet. Det krånglar och går inte alltid som min bekant tänker sig. Någon (?) har sagt till min bekant att Office inte fungerar ihop med Vista! Detta låter mycket märkligt för mig, och jag vägrar att tro det tills jag är överbevisad. Är det verkligen så? Datorn, en HP Pavillion 9700 är ca 1 år gammal och programmen borde vara jämngamla. Officepaketet ingick inte vid leveransen, utan vi gjorde det efter köpet. Jag själv har bara Win XP, så jag har inget att jämföra eller prova med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Självklart fungerar Office ihop med Vista! Möjligen kan det finnas kompatibilitetsproblem, som jag inte känner till, med äldre Officeversioner! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Om det är Office 2007 så fungerar det garanterat 100% på Vista. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Själv har jag Office 2002 installat och det är inga som helst bekymmer. Kör Vista på min dator. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-64 Posted November 3, 2008 Author Share Posted November 3, 2008 OK, tack! Då är jag lugn igen. Det gäller bara att komma på vad min bekant gör fel eller hur problemen yttrar sig. Men det blir ett senare tillfälle. Tack än en gång. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts