Gå till innehåll

Vad är "DcomLaunch" för något?


Grooge

Recommended Posts

Ursäkta den långa frånvaron har varit bortrest ett tag, enligt "procexp.exe" är det filen i bifogad skärmdump som drar all ledig cpu, någonting jag finner lite märkligt är att öppnas med anges som okänt brukar inte dll filer öppnas med windowsgränssnittet osv ? skall väl tillägga att mängder av dll filer anges som att det är okänt vilket program som skall öppna dom, tacksam om du har några ideer kring detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du jämför din med min :-[ så är din mindre än min ! :D

Se under fliken Tidigare om du har en äldre version liggande (min är från ‎21 ‎januari ‎2008).

Jämför även filversion och produktversion. Kanske har ditt program kopierat in en ny (bättre?) version...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har efter jagande på nätet hittat flera med samma problem, och det tycks vara wayfinder maploader som strular till detta, har tillskrivit wayfinders support och väntar med spänning på svar från dom återkommer med eventuell lösning. Tack för all hjälp så här långt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Jag fick Waypoint Maploader med min SonyEricsson Xperia X1 och när jag installerade den så slöades min vista 32 ner så den nästan inte gick att använda.

Provade och avinstallera Maploader men det hjälpte inte, var tvungen att göra en systemåterställning.

Tycker det är otroligt dåligt av SonyEricsson att leverera med sådan skitprogramvara som sänker ens dator.

/mike

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sony & Ericssons ignorerande av X1 kunderna häpnadsväckande!!!!!!!!!!!

Först och främst dom skickar med en installationsskiva som inte fungerar, supportens svar på detta är att det är fel på flashplayer och skyller därmed på Adobe och säger att det inte är deras fel???????????

sanslöst att man vågar gå ut med dylikt skitsnack. Laddar då ner programvaran från SEs hemsida och

installerar bla Wayfinder maploader vilket resulterar i att processorn från denna stund ligger på 99%

konstant, kontaktar då åter SEs support som säger att det inte är deras fel att Wayfinders programvara är dålig utan hänvisar till Wayfinder????? snälla SE jag har köpt en produkt av er för 6000:- inkluderat programvara att era underleverantörer levererar felaktig programvara är väl knappast min sak att lösa? En fråga till stenis nu vore inte detta värt att göra något av i någon av tidningarna ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Instämmer

Detta borde verkligen vara en tidningssak.

Jag fick samma svar från SE, att de inte ansvarar för tredjepartsprogramvaror.

Jag frågade då varför de skickar med den på en SE labelad skiva och det kunde de inte svara på.

Kontaken med Wayfinder var densamma som din, att de kände till problemet men det löses först i nästa version.

/Mike

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...