Damayanthi Posted December 5, 2008 Share Posted December 5, 2008 Hej! Jag installerade IE8 igår(har windows vista).Och sen jag installerade IE8 så funkar inget.....,jag kan inte ladda ner program,Bitcomet funkar inte längre.Och jag vill inte ominstallera Vista eftersom jag inte har backupp på min musik,filmer,bilder mm.Jag kan inte avinstallera det heller.E det någon som vet hur man gör????E så förbannad!!!E det någon som kan hjälpa mig????? > Tack på förhand!MVH/Mia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted December 5, 2008 Share Posted December 5, 2008 Kontrollpanelen / Program och funktioner.... klicka på "Visa installerade uppdateringar".... avinstallera IE 8 ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Bauer Posted December 5, 2008 Share Posted December 5, 2008 En beta heter ju inte beta för inget.... Hoppas du klarar att ta bort den. Hade själv 8:an på jobbdatorn men fick ta bort den när allt bara krånglade. Skall bli spännande att se dock när den färdiga versionen kommer nästa år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damayanthi Posted December 12, 2008 Author Share Posted December 12, 2008 Tack så jättemycket för hjälpen !Gjorde som ni saν funkar datorn som den ska igen ;D!Så nu e jag glad&väldigt nöjd/Mia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts