Gå till innehåll

Klipp på siterna till exempel YouTube öppnas inte?


balobas

Recommended Posts

vad kan detta bero på? det kommer upp text som säger att jag antingen inaktiverad javaskrift eller bör ladda ner senaste adobe flash player? hur går jag tillväga! javaskripten är aktiverad och jag har senaste flashplayer 10 enl (läggtill o tabor) och det går inte att ladda ner den om jag försöker på adobes sida! skall komma upp en "goldbar" att klicka på men det gör det inte när jag klickar på "installera"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man v. Food Commercial

Hej! Du har antingen inaktiverat Javascript eller så har du en gammal version av Adobes Flash-spelare. Hämta den senaste Flash-spelaren.

Jag också...

För det första så har YouTube infört ett nytt flash-verktyg för att visa animerade filmklipps fönster.

Detta kräver alltså Adobe flash 10. (Motsvarande Microsofts Silverlight)

För det andra så visade det sig att min tillfälliga brandvägg (Kerio) spärrade spårbarheten till min

dators IP-adress och därför kom inte "goldbar" upp så jag fick chansen att installera flashen...

Genom att avmarkera "Deny servers to trace web-browsing" så visar inte längre loggen att "referer removed" och jag kunde installera. Därefter fungerar även YouTubes Videoklipp.

YouTube har tydligen även infört lands-censur för klippen !?!?

Akon - Right Now (Na, Na Na) gav följande meddelande när jag valde filmklippet...

"Det här videoklippet är inte tillgängligt i ditt land."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-> YouTube har tydligen även infört lands-censur för klippen !?!?

Akon - Right Now (Na, Na Na) gav följande meddelande när jag valde filmklippet...

"Det här videoklippet är inte tillgängligt i ditt land."

Va, har du satt iranska som språk i >>Tools>InternetOptions>Languages ?!     :D

/LbL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...