Superlight Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Har någon tips så tar jag gärna emot dom. Jag skulle även vilja veta hur man ändrar XPs egna bootscreen? Enkelt? Gärna någon bild som rör sig! Jag vill även kunna ändra tillbaka sen om jag vill återgå till XPs bootscreen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superlight Posted December 16, 2008 Author Share Posted December 16, 2008 Ingen som har tips? Förlåt att jag bumpar. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Det finns flera program för att ändra bootscreen.... ett av dom är TuneUp Utilities. Vill man ändra bootscreen manuellt, kan man följa instruktionerna på länken nedan! http://84productions.blogspot.com/2008/05/...oot-screen.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Jag använder Vista Visual Master för att ändra bootscreen och annat i vista men jag är osäker om den fungerar i XP... Där kan man göra bootscreen av vilken bild du vill ha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Annars kan man lägga in win 7.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Annars kan man lägga in win 7.. Det känns som om den tog musten ur allt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts