e-son Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 :D http://macworld.idg.se/2.1038/1.202133/nr-...nux-spoar-vista Link to comment Share on other sites More sharing options...
kal Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 otroligt löjlig jämförelse!! jag har en gammal dator som jag knappt kan köra XP på, o absolut inte Vista, men Linux eller vad det heter, hade ju gått bra, därför kan jag ju inte säga att linux spöar Vista!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted December 19, 2008 Author Share Posted December 19, 2008 otroligt löjlig jämförelse!!jag har en gammal dator som jag knappt kan köra XP på, o absolut inte Vista, men Linux eller vad det heter, hade ju gått bra, därför kan jag ju inte säga att linux spöar Vista!!! Jo, Linux spöar utan tvekan Vista, när det gäller hårdvarukraven... och det var liksom det som var poängen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Tråden har spårat ur och är kraftigt upprensad och låses! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts