Gå till innehåll

Windows 7 Beta


duvgamen

Recommended Posts

Tänk om Windows Vista Beta 1 hade haft samma kvalité. Windows 7 Beta håller extremt bra kvalite för att vara Beta 1, Jag har endast personligen kvar en ända dator på Windows Vista, that's all. Hoppas ni andra får samma trevliga upplevelse med denna release som jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har visserligen ändrat ditt första meddelande, men innan snackade du om Windows 7 build 7000 och hur bra det är. Jag undrar bara då vad du menar, eftersom build 7000 inte är släppt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är släppt internt inom Microsofts väggar och har INTE gått längre än så... allt annat är en lögn. Det enda som sägs från Microsoft är att det kan tänkas skickas ut till Betatestare med början den 5:e januari... dessa uppgifter är INTE officiella.

Källa: Softpedia

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Användaren duvgamen har redan kört Windows 7 längre än alla andra då företaget han arbetar på ingår i ett TAP med MS. Dessa typer av "testare" får tillgång till saker som andra inte är i närheten av och denna kategori har fått beta 1, som för övrigt sägs ha byggt den 12 december.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...