tomorrow Posted December 29, 2008 Posted December 29, 2008 God fortsättning på julen ! Min dotter undrar om jag kan fixa en invite till Spotify. Någon som har och vill dela med sig? Tacksam för svar. /tomorrow Quote
e-son Posted December 29, 2008 Posted December 29, 2008 Fick just en själv, av någon "okänd beundrare" ;D ...har faktiskt inte den blekaste vem den kom ifrån, men den var klart välkommen! Quote
dp Posted January 1, 2009 Posted January 1, 2009 zehBGxdfq6BSCTGG Här har du, men du får snabba dig att ta den innan någon annan snor den. Quote
tomorrow Posted January 1, 2009 Author Posted January 1, 2009 TACK ! men den var redan upptagen. /tomorrow Quote
Guest al6 Posted January 1, 2009 Posted January 1, 2009 zehBGxdfq6BSCTGGHär har du, men du får snabba dig att ta den innan någon annan snor den. Skicka PM istället, så är det privat mellan er Quote
tomorrow Posted January 1, 2009 Author Posted January 1, 2009 Ja, du har så rätt al6. /tomorrow PS Dottern blev jätteglad först DS Quote
ture Posted January 1, 2009 Posted January 1, 2009 har din dotter fått någon inbjudan? om inte stämmer e-post adressen i din profil? jag har en kvar mvh t Quote
tomorrow Posted January 1, 2009 Author Posted January 1, 2009 Hej ture! Min adress stämmer! Anna blir jätteglad. Får nog inte henne i säng i kväll! /tomorrow Quote
ture Posted January 1, 2009 Posted January 1, 2009 det är skickat,får jag hoppas allt funkar så hon inte blir besviken mvh t Quote
tomorrow Posted January 1, 2009 Author Posted January 1, 2009 TURE ! Min dotter Anna skickar dig en stor kram!! Det spelas för full nu, TACK TUre ! /pappa tomorrow Quote
ture Posted January 1, 2009 Posted January 1, 2009 Varsegod hon klarar säkert att vara uppe ett lite tag till spotify lagrar lite på hd oxså,man får kanske kolla med tiden så det inte blir allt för stort, går att ställa in i programet hur mycket utrymme man vill tilldela det C:Documents and Settings ditt namn Lokala inställningarApplication DataSpotify mvh t t Quote
tomorrow Posted January 1, 2009 Author Posted January 1, 2009 Tack för infon, ture. Ska kolla på det imorgon. Får hoppas att hd:n inte blir full i natt. God fortsättning på det nya året!! /tomorrow Quote
ture Posted January 1, 2009 Posted January 1, 2009 Tack det samma du kan ju själv installera spotify på din egen dator och testa när dottern inte använder det nä nu skall jag titta lite på tv så godnatt mvh t Quote
Superlight Posted January 1, 2009 Posted January 1, 2009 Cachen kan man tömma lite då och då om den börjar bli full. Jag har ställt att programmet ska ta max 1GB. Quote
si3rra Posted January 8, 2009 Posted January 8, 2009 Tar gärna en invite om det är någon som har till övers. (skicka PM) Quote
ron Posted January 9, 2009 Posted January 9, 2009 Skrev fel och skulle nu vid editering försöka radera mitt inlääg. Men hittar ingen "knapp" för det... Quote
Recommended Posts