grab Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Jag undrar vad e det för program som Nero7 har Nero ImageDriver när jag öppnar det då blev jag ombedd att aktivera det,vad händer om jag gör det och vad gör den förrästen, lite fäg vågar inte aktivera. Tack. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjb Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Jag undrar vad e det för program som Nero7 har Nero ImageDriver när jag öppnar det då blev jag ombedd att aktivera det,vad händer om jag gör det och vad gör den förrästen, lite fäg vågar inte aktivera. Tack. Det som händer är att en virtuell cd/dvd enhet skapas i din dator, denna använder man till att spela upp img/iso filer direkt utan att behöva bränna dom först. Finns även andra program som utför samma sak t.ex. Daemon tools och Alcohol 120% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grab Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 Undrar om den påvärkar något annat om jag aktiverar den. Har den att göra med DVD-spelare? Eller med andra enheter? Tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grab Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 Jag letar efter någon program som kan sätta upp en delad avi.fil film så att den blir en hel DVD film. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Ja du tycks ju ha nero redan.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grab Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 Lyckas inte vart och hur?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Nero digital, nero recode... någon av dem är det... Fast den converterar allt till dvd-format först, så tänk på utrymmet. Vill du komponera ihop en dvd med fler .avi som passar en vanlig dvd-skiva rekommenderar jag dig att använda Convert X to Dvd Ojdå... glömde lite... nej den påverkar inte någon annan driver, möjligtvis att någon annan enhet får en annan bokstav typ, usb-enheter osv i övrigt ingen påverkan. Den image drivern hjälpte mig att installera en uppgradering av Windows 7 beta 1 på en Win 7 ver 6801, helt kanon... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts