Guest DimensionX Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Någon som har tips på något bra och billigt webbhotell att ha sin hemsida på? Det skall vara för ett mindre företag och måste ha eget domännamn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RyuuShujin Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Jag har min hemsida på One.com sedan slutet på december och det har funkat utmärkt än så länge. Deras billigaste paket kostar 11kr i månaden exklusive moms och då får man 3GB utrymme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DimensionX Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Jag har min hemsida på One.com sedan slutet på december och det har funkat utmärkt än så länge. Deras billigaste paket kostar 11kr i månaden exklusive moms och då får man 3GB utrymme. Tack för tipset. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Jag har min hemsida på One.com sedan slutet på december och det har funkat utmärkt än så länge. Deras billigaste paket kostar 11kr i månaden exklusive moms och då får man 3GB utrymme. Har några "skötebarn" hos One, sedan flera år tillbaka, och kan verkligen rekommendera dom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DimensionX Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Har några "skötebarn" hos One, sedan flera år tillbaka, och kan verkligen rekommendera dom! Bra, då skall jag rekommendera det webbhotellet. Tack för tipsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Bra, då skall jag rekommendera det webbhotellet. Tack för tipsen. om du frågar mig så beror det på vad för hemsida du tänker göra. om du vill kan du titta på www.loopia.se och köpa bara domänen och sedan kan du gratis hitta ett ställe att hålla dina filer. detta blir betydligt mycket billigare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts