göte Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Hej alla Ni siom surfar runt efter datasiter på nätet testa den här http://itpro.no/ MVH Göte Quote
Landsfiskalen Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Den va ju riktigt bra. Inspiration för Stenis kanske? Quote
tub Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Den va ju riktigt bra. Inspiration för Stenis kanske? det tog ju en timme att bara läsa forumkategorierna jag skall aldrig mer klaga på att alltomxp fick många forumkategorier tub Quote
Andreas Stenhall Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Den va ju riktigt bra. Inspiration för Stenis kanske? Ja den sajten har vissa fina bitar. Dom som driver den sajten är 30 till antalet och gör det som yrke. Jag är 1 som driver alltomxp-sajten på min fritid, eftersom jag jobbar heltid och har en familj att ta hand om det tog ju en timme att bara läsa forumkategorierna jag skall aldrig mer klaga på att alltomxp fick många forumkategorier Hehe, forumet där var inget vidare. Om du dessutom lagt märke till det så har jag fimpat många underkategorier i XP och Vista-forumet Quote
Landsfiskalen Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Ja skoja bara lite me dig Stenis. Quote
Andreas Stenhall Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Ja skoja bara lite me dig Stenis. Förstår det, ville bara visa skillnaden. Fatta vilken grym sajt man skulle kunna fixa om man hade 30 pers att jobba med Quote
Landsfiskalen Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Så du funderar på de? Du känner väl många på nätet. Quote
Recommended Posts