Superlight Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 På download.com har programmet fått bra recensioner och det fick mig att testa programmet. http://www.download.com/Advanced-SystemCar....html?tag=mncol Helt gratis. Jämför programmet med andra program med den bifogade bilden. Quote
kudden Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 Jahå.Det var ju synd. Inget varar för evigt.Men jag har använt programmet ett bra tag. Får väl se hur länge det funkar.. Quote
rti Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 Jahå.Det var ju synd.Inget varar för evigt.Men jag har använt programmet ett bra tag. Får väl se hur länge det funkar.. Jag rekommenderar programen varmt, jag kör pro-versionen sen var den inte så dyr tror jag fick betala runt 200:- spänn för 1 år bruk........ Quote
kudden Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 Ett alldeles utmärkt Program! Jo jag fick pro för ett halvår,men man måste kolla så att alla funkioner verkligen fungerar som pro.Ibland får man ändra inställningarna. funkionerna som man ställt in försvinner ibland Lite lömskt är det man kan som jag känner inte lita på det riktigt har jag märkt nu. Quote
Recommended Posts