Gå till innehåll

Problem uppdatera Office 2007 Enterprise


Recommended Posts

Hej,

Jag är ny här och jag har ett problem när jag ska uppdatera skräppostfiltret för Microsoft Office Outlook 2007 (KB959141). Det har fungerat fram till nu. Kollar jag äkthetsvalideringen så får jag beskedet att det är validerat och godkänt. Vet någon hur jag löser det här problemet? Felkod: 0x80070643? Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ladda hem från mig en fil som reparerar "windows automatic update" RepWua

Extrahera och kör den.

Testa med windows update igen, om det inte fungerar, ladda hem nästa fil... som ominstallerar windows automatic update åt dig.

Ominstallation Windows automatic update.

Samma här, extrahera och kör... starta om datorn, prova windows update igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ladda hem från mig en fil som reparerar "windows automatic update" RepWua

Extrahera och kör den.

Testa med windows update igen, om det inte fungerar, ladda hem nästa fil... som ominstallerar windows automatic update åt dig.

Ominstallation Windows automatic update.

Samma här, extrahera och kör... starta om datorn, prova windows update igen.

Programmen fungerade bra men det går fortfarande inte att installera uppdateringen. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du möjlighet att göra en reparation av office 2007?

Felet tycks bero på en saknad eller felaktig registerpost. Enl microsoft så finns det två möjliga lösningar, ominstallation av office 2007 eller någon fix, som var tvungen att installeras före sp1.

Felet skulle bero på en felaktig referens till cd eller dvd-media.

Jag trodde först att felet låg på windows update... fast det är nog inte där felet ligger iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!Jag hade samma problem denna månad för första gången och lösningen på mitt problem var att göra en registerstädning med CCleaner och sen ominstallera windows installer sen funkade det för min del iallafall/ Mvh MrO

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!Jag hade samma problem denna månad för första gången och lösningen på mitt problem var att göra en registerstädning med CCleaner och sen ominstallera windows installer sen funkade det för min del iallafall/ Mvh MrO

Det kan mycket väl vara den felande länken... windows installer menar jag, prova att ominstallera den innan du gör något annat.

Windows Installer download

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...