Blackknight Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Hej, Jag är ny här och jag har ett problem när jag ska uppdatera skräppostfiltret för Microsoft Office Outlook 2007 (KB959141). Det har fungerat fram till nu. Kollar jag äkthetsvalideringen så får jag beskedet att det är validerat och godkänt. Vet någon hur jag löser det här problemet? Felkod: 0x80070643? Tack på förhand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickilina Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Hej Blackknight Jag hoppas du finner lösning här: http://support.microsoft.com/kb/935490/sv MVH Mickilina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackknight Posted January 24, 2009 Author Share Posted January 24, 2009 Hej BlackknightJag hoppas du finner lösning här: http://support.microsoft.com/kb/935490/sv MVH Mickilina Hej och tack! Jag ska läsa och se om jag blir något klokare. Blackknight. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackknight Posted January 25, 2009 Author Share Posted January 25, 2009 Hej och tack!Jag ska läsa och se om jag blir något klokare. Blackknight. Jag får det fortfarande inte att fungera, vet inte vad det är för fel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Jag får det fortfarande inte att fungera, vet inte vad det är för fel. Fungerar det om du laddar ner uppdateringen till disk, och uppdaterar därifrån? http://www.microsoft.com/downloads/details...d7-a652301c2742 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackknight Posted January 25, 2009 Author Share Posted January 25, 2009 Fungerar det om du laddar ner uppdateringen till disk, och uppdaterar därifrån?http://www.microsoft.com/downloads/details...d7-a652301c2742 Jag har testat och får meddelandet att installationen av paketet misslyckats. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Ladda hem från mig en fil som reparerar "windows automatic update" RepWua Extrahera och kör den. Testa med windows update igen, om det inte fungerar, ladda hem nästa fil... som ominstallerar windows automatic update åt dig. Ominstallation Windows automatic update. Samma här, extrahera och kör... starta om datorn, prova windows update igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackknight Posted January 25, 2009 Author Share Posted January 25, 2009 Ladda hem från mig en fil som reparerar "windows automatic update" RepWuaExtrahera och kör den. Testa med windows update igen, om det inte fungerar, ladda hem nästa fil... som ominstallerar windows automatic update åt dig. Ominstallation Windows automatic update. Samma här, extrahera och kör... starta om datorn, prova windows update igen. Programmen fungerade bra men det går fortfarande inte att installera uppdateringen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Har du möjlighet att göra en reparation av office 2007? Felet tycks bero på en saknad eller felaktig registerpost. Enl microsoft så finns det två möjliga lösningar, ominstallation av office 2007 eller någon fix, som var tvungen att installeras före sp1. Felet skulle bero på en felaktig referens till cd eller dvd-media. Jag trodde först att felet låg på windows update... fast det är nog inte där felet ligger iaf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrO Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Hej!Jag hade samma problem denna månad för första gången och lösningen på mitt problem var att göra en registerstädning med CCleaner och sen ominstallera windows installer sen funkade det för min del iallafall/ Mvh MrO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Hej!Jag hade samma problem denna månad för första gången och lösningen på mitt problem var att göra en registerstädning med CCleaner och sen ominstallera windows installer sen funkade det för min del iallafall/ Mvh MrO Det kan mycket väl vara den felande länken... windows installer menar jag, prova att ominstallera den innan du gör något annat. Windows Installer download Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackknight Posted January 25, 2009 Author Share Posted January 25, 2009 Det kan mycket väl vara den felande länken... windows installer menar jag, prova att ominstallera den innan du gör något annat.Windows Installer download Tack för all hjälp men det fungerar fortfarande inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackknight Posted January 25, 2009 Author Share Posted January 25, 2009 Tack för all hjälp men det fungerar fortfarande inte. Nu fungerar det helt plötsligt! Tack för all hjälpen!!!! Blackknight Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts