Gå till innehåll

Bloginlägg värt något mer.....


plun

Recommended Posts

Jodå, jag har bara inte haft tid. Skillnaden mellan mig och Sweclockers är att dom är ett helt gäng som gör detta på heltid. Jag är ensam och skriver efter att jag jobbat klart en hel dag och tagit hand om familjen med allt vad det innebär :)

Om jag hade haft mer tid skulle jag ha levererat mängder med nyheter om ALLT, men situationen som den ser ut nu gör att jag fokuserar på att leverera unikt innehåll och jag räknar med att alla entusiaster följer Engineering Seven-bloggen. Därför känner jag inte att det är akut att vidarepublicera denna typ av information. Däremot har jag information som är värt betydligt mer än Sweclockers eller Engineering 7-bloggen, nämligen information om NÄR alla steg inträffas. Det skulle jag vilja kalla ett blogginlägg värt lite mer ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå, jag har bara inte haft tid. Skillnaden mellan mig och Sweclockers är att dom är ett helt gäng som gör detta på heltid. Jag är ensam och skriver efter att jag jobbat klart en hel dag och tagit hand om familjen med allt vad det innebär :)

Jo jag bara retas och "flödet" är ju enormt.....

Svenska IDG har ju inte heller någon vidare koll på vad som är de viktiga flödena verkar det som,

ett par dagar försent ofta. :P

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...