Gå till innehåll

Personliga/Anpassade inställningar i XP


Swe74

Recommended Posts

Hej!

Ngn som vet hur man kan ta bort inläsningen av anpassade inställningar i XP?

Av ngn outgrundlig anledning så råkade jag aktivera denna funktion, men det är bara jag som använder datorn, så det finns ingen anledning till att använda anpassade inställningar. Vid uppstart får jag upp en ruta där det står "Läser in anpassade inställningar" samt i den rutan ståe det "C:/Windows:System32/fknd.exe". Jag har letat som en galning på nätet men kan ej hitta denna info.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Ngn som vet hur man kan ta bort inläsningen av anpassade inställningar i XP?

Av ngn outgrundlig anledning så råkade jag aktivera denna funktion, men det är bara jag som använder datorn, så det finns ingen anledning till att använda anpassade inställningar. Vid uppstart får jag upp en ruta där det står "Läser in anpassade inställningar" samt i den rutan ståe det "C:/Windows:System32/fknd.exe". Jag har letat som en galning på nätet men kan ej hitta denna info.......

Inte heller jag kan hitta något om fknd.exe... och den finns definitivt inte i min System32-mapp! Kanske läge för en malware-rensning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-> Har en screen dump som jag bifogar.

Bifogade fil(er)

namnl_s.bmp ( 450.05K )

=====

Ha, så skojigt! Jag har IrfanView (MÖJJE bra bildvisare!) associerat med BMP, men när jag klickar på den där, så öppnas den plötsligt med Paint...

Varför då, nån som har några ideér ??

/LbL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...