si3rra Posted February 8, 2009 Posted February 8, 2009 Nu ska vi gå så offtopic som möjligt! Dammsugaren här hemma gamla Rolfy (Volta) har ju bestämt sig för att gå i pension i dagarna. R.I.P Rolfy vi har gått igenom mycket "skit" tillsammans. Så nu är min fråga vad kan vara en lämplig ersättare till en trotjänare? Krav/behov: - Prisklass upp till 1000 :- - (gärna) tyst - Djur finns i hushållet - Inga jätteytor som dammsugas - Driftsäker - Vista kompatibel ... och med bra hårdvara - inte rosa - helst inte ätbar Quote
Kent Posted February 8, 2009 Posted February 8, 2009 Nu ska vi gå så offtopic som möjligt!Dammsugaren här hemma gamla Rolfy (Volta) har ju bestämt sig för att gå i pension i dagarna. R.I.P Rolfy vi har gått igenom mycket "skit" tillsammans. Så nu är min fråga vad kan vara en lämplig ersättare till en trotjänare? Krav/behov: Prisklass upp till 1000 :- (gärna) tyst Djur finns i hushållet Inga jätteytor som dammsugas Driftsäker Vista kompatibel och bra hårdvara inte rosa Var inte så blygsam. Skaffa dej en damsugare istället, då får du hela kittet. kent Quote
si3rra Posted February 8, 2009 Author Posted February 8, 2009 Kent! ja jo och en som gör disken med kanske? men krävs ju en del förarbete för att imponera och få tillgång till sådana hushållsnära tjänster. Quote
Landsfiskalen Posted February 8, 2009 Posted February 8, 2009 http://www.metro.se/se/article/2008/05/06/...37-48/index.xml Quote
si3rra Posted February 8, 2009 Author Posted February 8, 2009 kom igen nu då *bumpar mig själv lite* Quote
lbl Posted February 8, 2009 Posted February 8, 2009 Elektrolux är det som gäller, och priset kollar du på Pricerunner! /LbL! Quote
si3rra Posted February 9, 2009 Author Posted February 9, 2009 Kan väl meddela att ärendet är avslutat Blev en Volta u3705 (Electrolux) http://www.volta.se/node57.asp?prodID=291 så nu ska det bli rent hus! Quote
Recommended Posts