Gå till innehåll

Jag har ett litet forum!


Gäst DimensionX

Recommended Posts

Gäst DimensionX

Jag hoppas verkligen att detta inte betraktas som någon reklam, utan ett tips, vilket var meningen. Skulle det ändå betraktas som reklam så kan jag i så fall bara beklaga och be om ursäkt.

Först, mitt forum är inte tänkt som någon konkurrent till allt om XP, utan mer ett tips på ett litet kul forum att besöka lite då och då för att prata lite om varje, fritt och utan insyn av hela internet. Vi är inte så många på forumet än och det kan vara en fördel det också eftersom alla snabbt lär känna varandra. Detta är inget dataforum som Allt om XP/Vista, Ubuntu.se eller dyligt, det är ett forum för lite av varje. Jo, vi snackar allt lite data också, men inte så mycket. Så, om någon är intresserad så har jag ett litet enkelt forum där vi snackar det mesta i, från sport, film, retrogaming, filosofi, religion, vetenskap, mysterier, humor, kultur, politik, musik, mat, böcker, etc

Till rena rama skitsnacket.

Kul har vi i alla fall. :)

Vill nån här vara med så är ni välkomna att regga er i gänget.

http://teoriforumet.myfreeforum.org/index.php

Jo, vi har en extrem uppsättning med kul smilisar också, det kommer ni snart märka. ;)

Att inte forumet är öppet är för att då kan vi posta mer avslappnat och säga lite mer vad vi vill när inte hela internet kan läsa allt vi skriver, känns både lugnare och mer avslappnat på det viset. Skulle det vara så att du tror att forumet inte är något för dig, efter att ha tittat efter, så suddar jag dig från forumet om du frågar mig. Du skriver dig alltså inte för något. Så, var inte rädd för att testa att se vad forumet går för, du kommer säkert tycka om det. Vill några härifrån vara med så är det bara att hoppa in. Ni är varmt välkomna. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX

Landsfiskalen, jarru och arnada varnas för brott mot 2.08. Dessa krevanter med sina bombastiska tillmälen som inte ens platsar på närmsta soptipp. Detta är slutet, jag bannar oss alla från forumet. :blink:

:P:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länge sen jag skrev här, tror inte jag ens skrivit något sedan nya forumet.

Hur som helst hoppas allt bra med alla på forumet.

Till tråden: Jag anser din tråd är hel okej DX och jag ser det inte som reklam eller något direkt. Dock kan man störa sig personer som uppenbart gjort sig medlemmar för göra reklam. Eller att först skriver några inlägg för verka intresserade i forumet men som egentligen bara var ute efter posta inlägget med något reklam. Med dig är det ju skillnad då du postar inlägg här också och allmänt är intresserad av allt möjligt i vad t.ex. alltomxp erbjuder och du tillhör forumet.

Så nej, inget reklam från din sida ser jag det som. Ska regga mig, som jag också sagt tidigare någon dag när man får tid. Forumet var ganska färskt då senast men det är kanske mer tryck där nu och kanske snart dags att kika in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Länge sen jag skrev här, tror inte jag ens skrivit något sedan nya forumet.

Hur som helst hoppas allt bra med alla på forumet.

Till tråden: Jag anser din tråd är hel okej DX och jag ser det inte som reklam eller något direkt. Dock kan man störa sig personer som uppenbart gjort sig medlemmar för göra reklam. Eller att först skriver några inlägg för verka intresserade i forumet men som egentligen bara var ute efter posta inlägget med något reklam. Med dig är det ju skillnad då du postar inlägg här också och allmänt är intresserad av allt möjligt i vad t.ex. alltomxp erbjuder och du tillhör forumet.

Så nej, inget reklam från din sida ser jag det som. Ska regga mig, som jag också sagt tidigare någon dag när man får tid. Forumet var ganska färskt då senast men det är kanske mer tryck där nu och kanske snart dags att kika in.

Det tackar jag för STIM. :)

De andra som var inne här skojade lite med mig tydligen för de är redan med i forumet, det var därför jag gav dem en åthutning på skoj. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Stim säger några mycket kloka ord som jag håller med om till fullo. Keep up the good work som man säger :)

Det tackar jag för Stenis. :)

Jag har haft så fullt upp ett tag att jag haft svårt att koncentrera mig på data överhuvudtaget, men nu ser det lite lugnare ut igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Vem vet, kanske bli forumet storsuccé, en vacker dag :)

Jag kan säga så här Stim. De som blivit med har stortrivts i forumet, antagligen för att det är ett väldigt annorlunda forum som inte liknar något annat. Så forumet har redan varit en stor succe och snabbt blivit en nödvändig mötesplats för de som är med.

Vi har gjort över 26.000 inlägg på kort tid trots att vi inte är så många än, och haft extremt kul i forumet där vi kan säga allt vi aldrig kan säga i större publika forum. Vi har säkerligen haft mer aktivitet än i forum med många gånger fler medlemmar, knappt så man hinner med att posta ibland. ;)

Många trådar skulle vara helt otänkbara i större öppna forum.

Men kul har vi. :)

Skulle vi nu vara ett större forum och öppet, skulle det inte alls vara lika kul längre. ;)

Succe räknar man i aktivitet, inte i antalet medlemmar. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Huvudsaken är att folk stortrivs. Ett steg närmare till storsuccé :)

Det är nog det viktigaste, och att man kan prata helt fritt. Det är nog bara möjligt i ett stängt forum tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...