e-son Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 http://blogs.msdn.com/e7/archive/2009/02/2...since-beta.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 Ja det inlägget är mycket intressant och jag ser mer och mer fram emot RC:n, den lär vara hästlängder bättre än betan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted February 27, 2009 Author Share Posted February 27, 2009 Ja det inlägget är mycket intressant och jag ser mer och mer fram emot RC:n, den lär vara hästlängder bättre än betan Ja det skall bli intressant.... jag tillhör ju inte dom som är alltför impade av stabiliteten i betaversionen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 Ja det skall bli intressant.... jag tillhör ju inte dom som är alltför impade av stabiliteten i betaversionen! Jo jag är däremot impad av stabiliteten.... med mina programval och sedan har jag enbart "härdat" installationen via att göra minimalt. Bara funkar. Installerade Telenors mobila bredband på en burk idag och det bara funkade.... MS egna program har jag undvikit... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted February 27, 2009 Author Share Posted February 27, 2009 MS egna program har jag undvikit... Jo, det var just dom som jag, mot all tidigare erfarenhet, försökte klara mig med! Jag försökte köra den som htpc... och det var allt annat än stabilt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 Jo, det var just dom som jag, mot all tidigare erfarenhet, försökte klara mig med! Jag försökte köra den som htpc... och det var allt annat än stabilt! Media Center och Internet Explorer är mindre stabilt i betan men i veckan kom en patch för IE och jag vill minnas att Media Center patchats för någon vecka/veckor sedan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts