Sunshine Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Firar MIN Högvinst idag hos Doktor Doktor! Europatipset gav MIG i helgen 21.559:- (spänn)!!! Samtidigt så har jag ett bloodpressure of 190/105. Skit happens! Men nu kanske presset går ner, när man fått nya medikamenter! Jag firar med Kaffe & en liten bulle! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Varför inte fira med en riktig skumpa och löjrom på kex.Grattis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted March 2, 2009 Author Share Posted March 2, 2009 Varför inte fira med en riktig skumpa och löjrom på kex.Grattis Nä, blir för dyrt!!!! Tack i allafall!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Nä, blir för dyrt!!!! Tack i allafall!!!!!! Ehh?? Doktor doktor??? 21 559kr ??? Europatips? Vad håller du på med för kul sak då? Att du sen bara firar med en liten bulle skvallrar om att du troligen kommer att bli en elak snålkärring som 80-åring... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ByggareBob Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Gratulerar till högvinsten. Doktor doktor...hmmm DD, Dagens Dubbel??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted March 2, 2009 Author Share Posted March 2, 2009 Gratulerar till högvinsten. Doktor doktor...hmmm DD, Dagens Dubbel??? DD=Läkarbesök! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted March 2, 2009 Author Share Posted March 2, 2009 Ehh?? Doktor doktor??? 21 559kr ??? Europatips?Vad håller du på med för kul sak då? Att du sen bara firar med en liten bulle skvallrar om att du troligen kommer att bli en elak snålkärring som 80-åring... Kaffe & bulle, bara början. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kird Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Hej! Blir det inget "moonshine", Sunshine? Mvh Kird Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted March 2, 2009 Author Share Posted March 2, 2009 Hej!Blir det inget "moonshine", Sunshine? Mvh Kird NÄÄÄÄ! Jag har ju MIN SUNSHINE [son] HoppsanHejsan! Jättekul med lite skämt på sidan! Inte vinsten iallafall, den var riktig. Men annars så. Önskar ALLA en GOD forsättning på dagen!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DimensionX Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 NÄÄÄÄ! Jag har ju MIN SUNSHINE [son] Nu har jag väl ändå hört det mesta. Är han med i forumet? Inte nog med att vi har e-son, @-son och allt vad de heter. Nu finns det även Sunshine-son? Vad härnäst? (tolkar fel igen och skojar bara med dig) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted March 2, 2009 Author Share Posted March 2, 2009 Nu har jag väl ändå hört det mesta. Är han med i forumet? Inte nog med att vi har e-son, @-son och allt vad de heter. Nu finns det även Sunshine-son? Vad härnäst? (tolkar fel igen och skojar bara med dig) Gör inget! Tolererar det mesta! Tack...... Uppslaget var bra, skall jag döpa om MIG till MYSON kanske?????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DimensionX Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Gör inget! Tolererar det mesta! Tack...... Uppslaget var bra, skall jag döpa om MIG till MYSON kanske?????? Förutsatt att han inte är boxare då TYSON skulle passa bättre. Hmmm, sa jag boxare och Tyson i samma mening? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted March 2, 2009 Author Share Posted March 2, 2009 Förutsatt att han inte är boxare då TYSON skulle passa bättre. Hmmm, sa jag boxare och Tyson i samma mening? Skojfriska personer här inne. Kan VI inte STARTA ett NYTT FORUM? Där det finns bara tokerier???????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Vad härnäst? (Dim)X-son. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Kaffe & bulle, bara början. Då kör vi vidare nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted March 2, 2009 Author Share Posted March 2, 2009 Då kör vi vidare nu Det kommer mera, hav tålamod! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DimensionX Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Firar MIN Högvinst idag hos Doktor Doktor! Europatipset gav MIG i helgen 21.559:- (spänn)!!! Samtidigt så har jag ett bloodpressure of 190/105. Skit happens! Men nu kanske presset går ner, när man fått nya medikamenter!Jag firar med Kaffe & en liten bulle! Det håller vi tummarna för. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Hur gick det med ditt firande sunshine Själv har jag vunnit 1000 kr.idag.Kom hit så firar vi.(du är en tjej väl?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts