Gå till innehåll

Ladda ner från YouTube


Recommended Posts

Att ladda ner material från YouTube och använda själv är det lagligt eller inte? Att dela med sig till andra har jag inte tänkt att göra, för det är väl fildelning och som sådant olagligt? Den enda fildelning som är laglig är väl att gå till mataffären och köpa ett paket Fil och sen kan man dela det med så många man vill! Utan att riskera åtal. :blink::P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att ladda ner material från YouTube och använda själv är det lagligt eller inte? Att dela med sig till andra har jag inte tänkt att göra, för det är väl fildelning och som sådant olagligt? Den enda fildelning som är laglig är väl att gå till mataffären och köpa ett paket Fil och sen kan man dela det med så många man vill! Utan att riskera åtal. :blink::P

Jo man kan gå till järnaffären och köpa en fil och dela den........ också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns små program så man kan ladda ner all på YouTube, t ex UltraGet Video Download

Jo, och Easy Video Downloader har jag använt, och väljer då HQ. Men hur laddar man ned HD-videor? :unsure:

Min poäng var dock att den inbyggda nedladdningsfunktionen svarar på din fråga om det är lagligt eller inte att ladda ned. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...