Gå till innehåll

WMP12 hackar...


wickedlester

Recommended Posts

Hej!

WMP12 har börjat hacka på vissa album av nån anledning :huh: Funkade perfekt ett tag men nu så hackar det på 3-4 album! Någon annan som har stött på detta problem eller har någon lösning? Testade ljudfilerna med VLC och dem var hackfria. Någon som har ett alternativ till WMP12 i utseendet och uppbyggnaden? Gillar verkligen det där med album arts o sånt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också upplevt att vissa album hackar i WMP 12. Vad jag märkt är att i nedre högra hörnet (brevid play knappen) står det att information om album/låtar hämtas... Kan det vara att det är just dom albumen som kräver mer informations-hämtning och att det orsakar att låtarna spelas upp så dåligt under den tiden som filerna uppdateras?

För min egen del tog det flera dagar innan mina album gick flytande igen... med lite tålamod kanske det ger sig?

Bara en tanke....

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också upplevt att vissa album hackar i WMP 12. Vad jag märkt är att i nedre högra hörnet (brevid play knappen) står det att information om album/låtar hämtas... Kan det vara att det är just dom albumen som kräver mer informations-hämtning och att det orsakar att låtarna spelas upp så dåligt under den tiden som filerna uppdateras?

För min egen del tog det flera dagar innan mina album gick flytande igen... med lite tålamod kanske det ger sig?

Bara en tanke....

Mange

Okej, ska låta det gå några dagar innan jag fixar ett alternativ program. Tack för infon :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker Media Player Classic funkar bra om man bara ska spela upp och föredrar att slippa allt lull-lull. Så slipper man dessutom ha olika spelare för musik och film.

Fast Winamp med R4 addonen på plasma/lcd/projektor kan ju också vara kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...