PCGuiden Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Har dom tagit bort dreamscenes i W7 eller bara döljt dom??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Har läst något om det... tror bara att det är "avaktiverat" i 7 Kolla här: http://www.downarchive.com/software/deskto...-windows-7.html Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted March 19, 2009 Author Share Posted March 19, 2009 Vart finner man det sedan då? Det finns ju inte någonstans det borde ju bli någon mapp eller annat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbear Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Vart finner man det sedan då? Det finns ju inte någonstans det borde ju bli någon mapp eller annat Vad jag minns är att DREAMWEAVER är BORTTAGET dvs möjligheten att ha en film som bakgrund men att man har ersatt det med en funktion som gör att man kan ha ett bildspel istället - alltså NÄSTAN som DREAMWEAVER. Har inte testat det och minns ej heller VART man skulle går för att göra förändringen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HlK Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Vad jag minns är att DREAMWEAVER är BORTTAGET dvs möjligheten att ha en film som bakgrund men att man har ersatt det med en funktion som gör att man kan ha ett bildspel istället - alltså NÄSTAN som DREAMWEAVER. Har inte testat det och minns ej heller VART man skulle går för att göra förändringen. Dreamweaver är något helt annat : ) Men det går att dutta till så man får dreamscene även i Windows 7 (varför man nu skulle vilja det ?!) http://windows7center.com/sv/windows-7-tip...e-in-windows-7/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akerhage Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 fanns ju teman redan om man ville byta bakgrundsbild, där man då får ett bildspel istället som bakgrund, ganska häftigt, dock så använder jag inte det. Slöar säkert ner datorn lite? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted March 19, 2009 Author Share Posted March 19, 2009 Jag bara frågar... Är lite intresserad bara ... inte säkert att jag använder det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 DreamScene är ett fiasko utan dess like och kommer inte att finnas med i Windows 7. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted March 19, 2009 Author Share Posted March 19, 2009 ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts