Grooge Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 Plus att utforskaren ochså krashar väldigt ofta efter installation av IE8, och utforskaren ligger och drar all CPU väldigt länge innan systemet reagerar och startar om utforskaren. Någon med ideèr kring detta ? kan jag starta om utfoskaren manuellt på något vis ? Tacksam för hjälp. Skall väl tillägga att det är efter installation av den skarpa IE8. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 ...kan jag starta om utfoskaren manuellt på något vis ?... Öppna Aktivitetshanteraren / Processer, högerklicka explorer.exe och välj "Avsluta process"! Klicka på "Arkiv / Ny aktivitet" och skriv explorer.exe samt tryck OK! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooge Posted March 22, 2009 Author Share Posted March 22, 2009 Tack den underlättar min vardag en hel del. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 Tack den underlättar min vardag en hel del. Mjoo... kan vara bra att känna till, men skall inte behövas! Den åtgärdar ju inte själva felet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooge Posted March 22, 2009 Author Share Posted March 22, 2009 Nej det är ju sant, men en väldig hjälp för stunden. Tack!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts