margrehte Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Måste få berätta att jag är så jätteglad (så länge det varar) efter problem med ie 7 så bestämde jag mej för att våga ie8 och bäddade så bra jag kunde för lyckad nedladdning och installation dvs laddade ner och sparade ie 8 i hämtade filer/ avinstallerade/inaktiverade tillägg/nollställde ie 7/rensade med ccleaner startade om datorn och och efter ett tag sparkade igång ie 8 . Allt fungerar toppen även att spela på nätet..m Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 margrehte! Kul att höra att allt gick bra mede IE8. Själv så laddade jag ner filen och installerade, utan att gör dom där krussidullerna du gjorde. Såg att IE8 också går att ta bort, om man ångrar sig. Jag gjorde likadant på alla mina datorer, den senaste en laptop från Toshiba med Vista Buisness. IE8 verkar vara något snabbare, speciellt när man läser tidningar och bläddrar mycket och låser sig inte som tidigare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts