Gå till innehåll

Diskeeper eller liknande program som... ?


Cacke

Recommended Posts

Gå till Start / Kör och skriv chkdsk c: /r. Byt ut c mot enhetsbokstaven för disken det gäller!

Gäller det systemdisken så blir du tillfrågad om du vill köra diskkontrollen nästa gång datorn startas om. Svara då Ja och starta om datorn. För att se resultatet av diskkontrollen går du till Kontrollpanalen / Administrationsverktyg / Loggboken... leta efter Händelse-ID 1001

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå till Start / Kör och skriv chkdsk c: /r. Byt ut c mot enhetsbokstaven för disken det gäller!

Gäller det systemdisken så blir du tillfrågad om du vill köra diskkontrollen nästa gång datorn startas om. Svara då Ja och starta om datorn. För att se resultaten av diskkontrollen går du till Kontrollpanalen / Administrationsverktyg / Loggboken... leta efter Händelse-ID 1001

Jag har kört det förr 2 eller 3 gånger, det enda jag inte har gjort är att jag inte har kollat loggboken har försökt men jag har inte hittat rätt förut.

ENDA jag kan se att det är många TCP/IP varning om att det är många, hur får jag bukt på de om det är den som orsaker det???

Jag fildelar inte längre och det kan jag svära på, jag kör alltid msn messenger, outlook express 6 och Internet Explorer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...