Lasse B Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Fråga Till Flash player finns det ju ett speciellt avinstalationsverktyg, finns inte det även till Java, som sopar rent ?? Avinstalerade i lägg till och ta bort, körde sedan med CCleaner, räcker det ?? Lasse B Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 JavaRa funkar fint att ta bort gammal java med! http://raproducts.org/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted March 25, 2009 Author Share Posted March 25, 2009 Tackar. På det sätt som jag hade gjort räcker inte det ?? LB Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Tackar.På det sätt som jag hade gjort räcker inte det ?? LB Jo det räcker.... osäkert dock, om CCleaner får bort alla registernycklar o.s.v! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted March 25, 2009 Author Share Posted March 25, 2009 En sista fråga till dig som är kunnig. Vad är java runtime ??när jag tittar i lägg till & ta bort på den java jag har står det bara Java ( TM ) Lasse B Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 En sista fråga till dig som är kunnig.Vad är java runtime ??när jag tittar i lägg till & ta bort på den java jag har står det bara Java ( TM ) Lasse B Jag "lånar" en färdig förklaring, så slipper jag anstränga mig! Java Runtime Environment (J2RE) är ett verktyg med alla moduler som behövs för att köra program som använder sig av Java för att fungera. Programmet innehåller Virtual Java, hjälpfiler och Java Plug-in. Java Plug-in ger dig möjlighet att använda Sun Java moduler i populära browsers som t.ex. Internet Explorer, Mozilla, Firefox m.fl. Det är alltså det du just har avinstallerat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted March 25, 2009 Author Share Posted March 25, 2009 Jag "lånar" en färdig förklaring, så slipper jag anstränga mig! Det är alltså det du just har avinstallerat! Nej Den jag avinstalerade var 6 12 den nya heter 6 13 Lasse B Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Vid installation av en ny version tas den gamla bort automatiskt. Så var det inte förut, men de senaste versionerna har ett fungerande installations-/uppdateringsprogram. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted March 25, 2009 Author Share Posted March 25, 2009 Tackar Jowa. Då stänger jag detta ämne, alltid bra svar från dig, även från andra. Denna sajt är för jävla bra, har lärt mig mycket om det ena och det andra. Lasse B Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts