DAson Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 Tänkte att jag skulle ut på expressen.se när jag fick 2 explorerfel efter varandra. Och sen så fick jag en tom sida där det stod: Vi kunde inte ta dig tillbaka till expressen.se. Är inte deras hemsida kompatibel med IE8. aftonbladet.se funkar fint men inte expressen.se, vad kan det va för fel. Fortsätter det fela så undviker jag den. Skulle kolla liksom lite nyheter men då föredrar jag aftonbladet.se. Har ni medlemmar på detta forum haft samma fel som jag? //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrO Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 Hej! Testade precis o det gick hur bra som helst att komma in på expressen.se Mvh mrO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted March 28, 2009 Author Share Posted March 28, 2009 Se dessa bilder som jag fick när jag skulle ut på expressen.se. Försökte men fick samma Explorerfel igen. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 Se dessa bilder som jag fick när jag skulle ut på expressen.se. Försökte men fick samma Explorerfel igen.//DAson Om du klickar på länken för att få mer information, vad står det där? Det är nämligen där all intressant information finns att hämta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted March 28, 2009 Author Share Posted March 28, 2009 Är det denna information du menar. Får du expressen.se att funka i IE8? //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 All information i rutan kan vara nödvändig. Fungerar den i kompatibilitetsläge? För mig fungerar den utan problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted March 28, 2009 Author Share Posted March 28, 2009 Hur gör man det då ställa in i kompatibilitetsläge. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted March 28, 2009 Author Share Posted March 28, 2009 Jag fann det och det var lätt att hitta den inställningen. Ska testa och se om det funkar med kompatibilitetsläget. Nä likadant igen då är det nåt annat fel då. Håller mig till aftonbladet.se istället. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 embd3260.dll stod det i bilden och det är en fil som tillhör RealPlayer. Använder du RealPlayer? I så fall se till att du har senaste versionen och annars så avinstallera det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted March 29, 2009 Author Share Posted March 29, 2009 Nej jag har inte RealPlayer installerat. Men jag kan testa och avinstallera GOM Player istället. Men hjälper inte det så är det nåt annat fel. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted March 29, 2009 Author Share Posted March 29, 2009 Problemet löst det var Mediaspelaren GOM Player som var boven i dramat så nu kan jag surfa på Expressens hemsida. Det var nog en RealPlayer fil i programmet som gjorde att IE8 vägrade öppna Expressens hemsida. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 embd3260.dll stod det i bilden och det är en fil som tillhör RealPlayer. Använder du RealPlayer? I så fall se till att du har senaste versionen och annars så avinstallera det. Jag hade helt missat den rutan, bra att det löste sig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts