morno Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 hej jag har ett problem mitt IE 8 skapar 2 st Iexplorer.exe i Prosesser.. varför? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 För att en IE-process är huvudprocessen och sedan öppnas varje flik i varsin process. Detta innebär att om en flik kraschar så kraschar inte hela webbläsaren utan endast den fliken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted April 2, 2009 Author Share Posted April 2, 2009 ok men jag har bara uppe en flik.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 ok men jag har bara uppe en flik.. Ja, och det stämmer med vad Stenis skrev. Två processer om du har en flik, tre processer om du har två flikar, o.s.v.… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted April 2, 2009 Author Share Posted April 2, 2009 jaha ok.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik07 Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 vart kan man hämta uppdateringar om IE8 ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 vart kan man hämta uppdateringar om IE8 ?? Det finns inte så många att tillgå ännu, men det kommer via Windows Update som vanligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted April 2, 2009 Author Share Posted April 2, 2009 men om man har XP hur får man nya uppdateringar senare då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjb Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 men om man har XP hur får man nya uppdateringar senare då? Windows Update finns i XP också Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted April 3, 2009 Author Share Posted April 3, 2009 Windows Update finns i XP också jag vet det.. jag menar efter 2010 när XP läggs ner som windows 95-98? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 jag vet det.. jag menar efter 2010 när XP läggs ner som windows 95-98? … fortsatt stöd till 8 maj 2014… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted April 3, 2009 Author Share Posted April 3, 2009 ok då borde Win 7 vara ute eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 ok då borde Win 7 vara ute eller? Möjligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts