Ozzyman Posted April 5, 2009 Share Posted April 5, 2009 Hej!Jag vill testa Windows 7 på Svenska!Hur gör jag då?Snälla någon?Jag är duktig på Engelska så jag kan "posta" bugg raporter på Engelska om så behövs....... Mvh.Ozzyman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobias84 Posted April 5, 2009 Share Posted April 5, 2009 Hej!Jag vill testa Windows 7 på Svenska!Hur gör jag då?Snälla någon?Jag är duktig på Engelska så jag kan "posta" bugg raporter på Engelska om så behövs....... Mvh.Ozzyman så vitt jag vet är det försent för det nu. fullt med svenska testare nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozzyman Posted April 5, 2009 Author Share Posted April 5, 2009 Tack för det snabba svaret!Kanske det "läcker" ut ett Svenskt Windows 7? Mvh.Ozzyman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
izon Posted April 5, 2009 Share Posted April 5, 2009 Tack för det snabba svaret!Kanske det "läcker" ut ett Svenskt Windows 7? Mvh.Ozzyman Hoppas verkligen inte det läcker ut något svenskt förens beta stadiet är över, åt minstonde inte från denna sida och dess användare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozzyman Posted April 5, 2009 Author Share Posted April 5, 2009 Sa jag det?Att någon skulle "läcka" ut det här.................. Mvh.Ozzyman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted April 5, 2009 Share Posted April 5, 2009 Sa jag det?Att någon skulle "läcka" ut det här.................. Mvh.Ozzyman Så vitt jag förstår så är de flesta som erbjudits att betatesta svenska Windows 7 ursprungligen här från Alltomvista eller IDG.se... Nu har vi chansen att visa att vi tar detta på allvar och vårdar det förtroende vi fått av MS och av Stenis som hjälpt oss med detta. // Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sleepwalker Posted April 5, 2009 Share Posted April 5, 2009 Alla testare är utvalda av MS och alla är inte från alltomvista eller idg. Tror inte heller att någon kommer släppa ut Svenska Win7 till någon utanför gruppen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
izon Posted April 5, 2009 Share Posted April 5, 2009 Precis det jag hade som förutfattad mening. Om det mot all förmodan skulle vara så att det finns fler personer/grupper så är det antagligen inte många andra. Därav hoppas jag på att folk håller fingrarna i styr så att ett eventuellt framtida samarbete kan tänkas finnas på kalendern. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sleepwalker Posted April 5, 2009 Share Posted April 5, 2009 Låter bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts