Gå till innehåll

Windows 7


Ozzyman

Recommended Posts

Hej!Jag vill testa Windows 7 på Svenska!Hur gör jag då?Snälla någon?Jag är duktig på Engelska så jag kan "posta" bugg raporter på Engelska om så behövs....... :rolleyes:

Mvh.Ozzyman :)

så vitt jag vet är det försent för det nu. fullt med svenska testare nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för det snabba svaret!Kanske det "läcker" ut ett Svenskt Windows 7? :mellow:

Mvh.Ozzyman :rolleyes:

Hoppas verkligen inte det läcker ut något svenskt förens beta stadiet är över, åt minstonde inte från denna sida och dess användare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sa jag det?Att någon skulle "läcka" ut det här.................. :huh:

Mvh.Ozzyman B)

Så vitt jag förstår så är de flesta som erbjudits att betatesta svenska Windows 7 ursprungligen här från Alltomvista eller IDG.se...

Nu har vi chansen att visa att vi tar detta på allvar och vårdar det förtroende vi fått av MS och av Stenis som hjälpt oss med detta.

// Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis det jag hade som förutfattad mening. Om det mot all förmodan skulle vara så att det finns fler personer/grupper så är det antagligen inte många andra. Därav hoppas jag på att folk håller fingrarna i styr så att ett eventuellt framtida samarbete kan tänkas finnas på kalendern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...