Japanmannen Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 Någon som har valt att ha den klassiska Startmenyn med "fly out" menyer i aktivitetsfältet, men inte får en liten del av programmappsikonen synlig? Syns på min bild precis till höger om Start Menu, som ett gult lodrätt streck. Jag har testat med små och stora ikoner, men det blir ingen skillnad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasNilemo Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 Någon som har valt att ha den klassiska Startmenyn med "fly out" menyer i aktivitetsfältet, men inte får en liten del av programmappsikonen synlig? Syns på min bild precis till höger om Start Menu, som ett gult lodrätt streck. Jag har testat med små och stora ikoner, men det blir ingen skillnad. Tror att strecket symboliserar en slags gräns.. hit men inte längre! Jag snackar så mycket skit så jag håller på att förgås, det jag blev nyfniken på va om XPS viewern man ser ingår i W7? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted April 10, 2009 Author Share Posted April 10, 2009 Tror att strecket symboliserar en slags gräns.. hit men inte längre! Jag snackar så mycket skit så jag håller på att förgås, det jag blev nyfniken på va om XPS viewern man ser ingår i W7? Strecket syns inte med aktivitetsfältet olåst. XPS Viewer ingår inte i 7. Kan hämtas från Microsoft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 Strecket syns inte med aktivitetsfältet olåst.XPS Viewer ingår inte i 7. Kan hämtas från Microsoft. Prova att bocka ur "Show Text" och/eller "Show title"! Edit: Du kan även prova att dra "Quick Launch" innanför hopplistorna... alltså närmast startknappen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted April 10, 2009 Author Share Posted April 10, 2009 Prova att bocka ur "Show Text" och/eller "Show title"! Har testat med att bocka ur båda växelvis, men det blir ingen skillnad. Fortfarande en liten del av ikonen synlig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 Har testat med att bocka ur båda växelvis, men det blir ingen skillnad. Fortfarande en liten del av ikonen synlig. Se "edit" i förra inlägget! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted April 10, 2009 Author Share Posted April 10, 2009 Se "edit" i förra inlägget! Har testat med det också, alltså att ha Quick Launch närmast startknappen och därefter Start Menu. Fortfarande en liten del av ikonen vid Start Menu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted April 10, 2009 Author Share Posted April 10, 2009 En fungerande Workaround för denna lilla bug. Spara det aktuella temat Aktivera Windows Classic Theme Lås upp Aktivitetsfältet Nu kan man dra ikongrupperna närmare varandra Lås aktivitetsfältet Aktivera det tidigare sparade temat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts