Andreas Stenhall Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Sitter just nu i telefonkonferens med Mike Nash angående Windows 7. Vill du fråga något om Windows 7 så kan jag vidarebefordra frågan, om den är relevant! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasNilemo Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Sitter just nu i telefonkonferens med Mike Nash angående Windows 7. Vill du fråga något om Windows 7 så kan jag vidarebefordra frågan, om den är relevant! Pris? ca.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Sitter just nu i telefonkonferens med Mike Nash angående Windows 7. Vill du fråga något om Windows 7 så kan jag vidarebefordra frågan, om den är relevant! Familjelicens? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasNilemo Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Va hände? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 29, 2009 Author Share Posted April 29, 2009 Ja, vad hände... tiden rann ut och jag hann inte ens ställa mina egna frågor :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasNilemo Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Ja, vad hände... tiden rann ut och jag hann inte ens ställa mina egna frågor :/ Oj.. surt, men något gav det kanske eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 29, 2009 Author Share Posted April 29, 2009 Oj.. surt, men något gav det kanske eller? Nja, inget som jag inte redan visste. Jag kommer att köra ut en sammanfattning av vad som är nytt i Windows 7 RC imorgon vid 15:00. Håll koll på startsidan då! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbear Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Nja, inget som jag inte redan visste. Jag kommer att köra ut en sammanfattning av vad som är nytt i Windows 7 RC imorgon vid 15:00. Håll koll på startsidan då! Betyder det att vi kan börja ladda ner svenska RC:n idag på Connect? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raven_Crystal Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Betyder det att vi kan börja ladda ner svenska RC:n idag på Connect? Sån tur tvivlar jag på att vi får. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts